پاورپوینت کامل و جامع با عنوان هوش تجاری یا هوش کسب و کار (BI) در 146 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان هوش تجاری یا هوش کسب و کار (BI) در 146 اسلاید

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان هوش تجاری یا هوش کسب و کار (BI) در 146 اسلاید

17000 قیمت

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان هوش تجاری یا هوش کسب و کار (BI) در 146 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان هوش تجاری یا هوش کسب و کار (BI) در 146 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

هوش کسب و کار ( Business Intelligence) یا هوش تجاری، مجموعه‌ای از نظریات، روش‌ها، فرایندها، معماری‌ها و فناوری‌هایی است که برای تبدیل داده خام به اطلاعات مفید و معنادار استفاده می‌شود. هوش کسب و کار مقادیر بزرگی از اطلاعات را برای شناسایی و توسعه فرصت‌های جدید بکار می‌گیرد. بهره بردن از فرصت‌های جدید و اعمال یک استراتژی اثربخش می‌تواند مزیت بازار رقابتی و پایداری بلندمدت به ارمغان بیاورد.

هوش کسب و کار می‌تواند در مقاصد کسب و کاری ذیل بکار برود تا در کسب و کار منجر به تحقق ارزش بشود:

  1. اندازه‌گیری برنامه‌ای که سلسله مراتبی از شاخص‌های عملکرد و محک زنی (مدل مرجع شاخص‌ها) ایجاد می‌کند که راهبران کسب و کار در جریان اطلاعات پیشرفت به سوی اهداف کسب و کار قرار می‌دهد (مدیریت فرایند کسب و کار).
  2. تحلیل برنامه‌ای که فرایندهای کمی برای کسب و کار ایجاد می‌کند که بتواند به شناخت تصمیمات بهینه دست بیابد و به اکتشاف دانش کسب و کار بپردازد. برنامه‌های این گروه شامل موارد زیر می‌شوند: داده‌کاوی، فرایندکاوی، تحلیل آماری، تحلیل پیشنگرانه، مدل‌سازی پیشنگرانه، مدل‌سازی فرایندهای کسب و کار، پردازش وقایع پیچیده تعاملی و تحلیل تجویزی
  3. گزارش‌دهی/گزارش‌دهی سازمانی- برنامه‌هایی که زیرساخت‌های لازم برای گزارش‌دهی استراتژیک را در خدمت به مدیریت استراتژیک کسب و کار انجام می‌دهند که با گزارش‌دهی عملیاتی متفاوت است. این نوع گزارش‌ها شامل مصورسازی داده، سامانه اطلاعات مدیریتی و پردازش تحلیلی برخط (Online analytical processing) می‌شوند.
  4. تعامل/ سکوی تعامل- برنامه‌هایی که از طریق به اشتراک گذاری داده و تبادل اطلاعات الکترونیکی، مناطق مختلف (داخل یا بیرون از کسب و کار) را برای انجام کار کنار یکدیگر می‌آورد.
  5. مدیریت دانش- برنامه‌هایی که از طریق استراتژی‌ها و اقداماتشان برای شناخت، خلق، بازنمایی، توزیع و قادر ساختن سازمان به درک بینشها و تجربه‌هایی که دانش واقعی کسب و کار هستند سازمان‌ها را تبدیل به شرکت‌هایی داده پیشران می‌سازند. مدیریت دانش به مدیریت یادگیرند و انطباق تنظیمی منجر می‌شود.

 

فهرست مطالب:

سيستم های هوشمند

ساختار BI

تعريف هوش تجاری

يک کاربرد از BI

برخی از کاربردهای برنامه های تصميم يار BI

Click-Stream

دلايل داشتن سيستم های مبتنی بر هوش تجاری

اهداف BI

کاربرد (Enterprise Information Management) در هوش تجاری

اجزای BI

تکنيک های استفاده شده در هوش تجاری

OLAP

عمليات متداول در پردازش تحليلی برخط

OLTP

مقايسه جنبه های متفاوت OLAP , OLTP

پايگاه دادة تحليلی

خصوصيات پايگاه داده تحليلي

سطوح پايگاه های داده تحليلي

داده کاوی

معماری چند لايه

A business intelligence environment

Intelligent Decision Support System

Intelligent Agent

ويژگی های عامل ها

معماری Enterprise

سیستم مدیریت دانش

Supply Chain

سیستم SCM

فوايد ساخت سيستم مبتنی بر SCM

مشکلات SCM و علل آن

مدیریت ارتباط با مشتری

ERP

تأمین کنندگان نرم افزار ERP

Enterprise Information Management

وظايف Enterprise Information Management

کيفيت داده

خصوصيات داده های با کيفيت

دسته بندی اشکالات کيفی داده

دسته بندی داده های بدون کيفيت

مشخصات سيستم با داده های بدون کيفيت

اثر داده های بدون کيفيت بر روی سيستم

دوازده قدم جهت تصحیح داده ها

مراحل کاری پاکسازی داده

دانش

منابع دانش

انواع دانش

چرخة حيات دانش

روش های ذخيره سازی دانش

روش های اخذ دانش

Precision Knowledge Acquisition

انجام مراحل PKA بر مبنای استراتژی Blackboard

چرخة حيات مديريت دانش

مؤلفه های Sense Making

مؤلفه های ايجاد دانش

مراحل انجام يک پروژه مهندسی

نقشه راه هوش تجاری

نقشة راه توليد يک پروژة هوش تجاری

ارزيابی وضعيت تجاری

ارزيابی زير ساخت Enterprise

طرح ريزی پروژه

اجرای موازی نقشة راه ساخت يک پروژة BI

ساختار تيم پروژه

و...


خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره