پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید

17000 قیمت

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان روابط عمومی و راهبردهای نوین آن در 123 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

روابط عمومی (به انگلیسی Public relations یا به اختصار PR) به علمِ مدیریتِ چرخهٔ اطلاعات، مابینِ یک فرد یا سازمان، (اعم از بازرگانی و اقتصادی، دولتی یا سازمان مردم‌نهاد)، با عموم اطلاق می‌گردد.

روابط عمومی، به مثابهِ پُلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن.

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌دهد.

روابط عمومی، روبه‌رو شدنِ یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش را از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافعِ مشترک آنها مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، همکاری با رسانه‌ها و بهره‌وری از آنها، ارتباطات بحران، اشتغال به امورِ اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان، در زُمرهٔ وظایف این حرفه است. فعالیتِ روابط عمومی، چندان مستقیم و ملموس نیست و همین، فرق آن با تبلیغاتاست. روابط عمومی می‌تواند برای ساختن روابطِ تفاهم‌آمیز با کارکنان، مشتریان، سرمایه‌گذاران، رأی‌دهندگان و عموم مردم به کار رود.

تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سروکار دارد و نیازمند ارائه‌یِ تصویرِ روشنی از خود نزد آن است، گونه‌ای از روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد. برخی از رشته‌های مرتبط تحت نام ارتباطات شرکتی نظیرِ روابط رسانه‌ای، روابط سرمایه‌گذاری، ارتباطات داخلی و روابط کارْ وجود دارند که به فعالیت‌های روابط عمومی ربط دارند. کارکنانِ روابط عمومی عموماً توجه خود را به ساختن مناسباتشان با کسانی معطوف می‌کنند که به همسازی با آنها بینجامد. کارکنان روابط عمومی باید بدانند که چطور به شکلی شفاف بنویسند، صحبت کنند و با تجزیه و تحلیلِ امورِ مربوطِ به سازمان و مؤسسه‌یِ خود، به رفع و رجوع مسائل بپردازند. این مهارت‌ها به شدت مورد نیازند، زیرا در رشته‌یِ روابط عمومی، ارتباطِ پیوسته‌ای میانِ کارکنان و کسانی وجود دارد که در تعیینِ سَمتِ سیاست‌های همگانی، نقش ایفا می‌کنند. کارکنانِ روابط عمومی همچنین باید به اندیشه‌ورزیِ انتقادی بپردازند تا بتوانند به واسطهٔ این مهارت، به حلِ مشکلاتِ احتمالیِ مشتریان و موکلانِ خود اقدام کنند.

روابط عمومی دارای چندین قلمروِ کاریِ مشخص است و از همه مقبول‌تر، روابط عمومی مالی، روابط عمومی فرآورده و روابط عمومی بحران است:

  • روابط عمومی مالی عمدتاً اطلاعات گزارشگران تجاری را فراهم می‌کند.
  • روابط عمومی فراورده برای یک فرآوردهٔ ویژه یا خدمات (به جای استفاده از آگهیِ بازرگانی) شهرت به دست می‌آورد.
  • روابط عمومی بحران به اتهام‌هایِ ناروا و اطلاعاتِ نادرست پاسخ می‌دهد.

 

فهرست مطالب:

تاریخچه روابط عمومی در جهان

تاریخچه روابط عمومی در ایران

تعریف روابط عمومی از دیدگاه ادوارد برنیز

تعریف روابط عمومی از دیدگاه دکتر حمید نطقی

روابط عمومی از دیدگاه پیامبر اسلام

روابط عمومی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

تعریف روابط عمومی

اهمیت روابط عمومی

وظایف روابط عمومی در دیدگاه سنتی

وظایف روابط عمومی

نقش‏ هاي روابط عمومي

نقش آینده نگری

نقش بحران ستيزي

نقش ايجاد ارزش و اعتبار سازي (برند سازي) براي سازمان

وظایف اساسی روابط عمومی

روابط عمومی چیست؟

نقش فرهنگ ‏سازي

نقش نظريه ‏پردازي

دنیای اطلاعات

نقش اطلاع یابی و اطلاع رسانی

ارتباطات انساني

ارتباطات رسانه اي

عناصر استراتژي ارتباطي

پیام شما

طراحي پيام شما

جسم و زبان پيام شما

نحوه عرضه‌ پيام شما

شاخص شایستگی های مدیران روابط عمومی

شایستگی مدیریتی

شایستگی عملی

شایستگی ارتباطی

شایستگی اخلاقی

نقش تکنولوژی در روابط عمومی

مفاهیم مختلف در EPR

روابط عمومی الکترونیک

روابط عمومی دیجیتالی

روابط عمومی آنلاین

روابط عمومی سایبر

چرا روابط عمومی الكترونيك؟

فرآيندهاي كاري در روابط عمومي الكترونيك

ارتباط با رسانه ها

انتشارات

اداره سمعي و بصري

مناسبت ها و مراسم

برنامه ريزي و مطالعات افكار عمومي

چگونگی تحقق EPR

عناصر موفقیت روابط عمومی

انتظار يك سازمان از روابط عمومي

انتظارات مديران از روابط عمومي

انتظارات روابط عمومي از مديريت

ويژگي هاي مديران روابط عمومي

وظایف مدير روابط عمومي

مهارت هاي اجرايي ـ اداري مديران روابط عمومی

فرماندهی و کنترل در روابط عمومی

روش هایی برای رسیدن به ایده های خوب

ویژگی های اساسی یک نیروی روابط عمومی در ارتقاء خوشنامی سازمان

مشخصات مهم یک روابط عمومی مطلوب

چالش های روابط عمومی

توصیه های اساسی در خلق برندها

مردم چگونه خريد مي کنند؟

نام هاي تجاري و هويت فردي

دليل آفريدن برند

و...


خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره